Honda CRF250RX 2020

Logg inn for å skrive anmeldelse...
Varenr:1412964
87 990,-
-+
Ikke på lager. Leveringstid ca 84 dager
BeskrivelseTeknisk infoProdusentKundeanmeldelser
Beskrivelse

Den nye enduromodellen CRF250RX er noe helt nytt i Hondas 250-serie

CRF250RX er et speilbilde av CRF450RX, men har CRF250R som base med oppgraderinger som 18-tommers hjul, en lett 8,5 liters tank og et mykere fjæring som gjør den til en helt rå terrengmaskin.

To helt nye modeller gir Hondas CRF-familie et helt nytt perspektiv: terrengsykkelen CRF250RX og dualsport-maskinen DRF450L.

CRF250RX er enduro på sitt beste. Den er en del av Hondas store offroad-satsning i 2019, med et bunnsolid dreiemoment i nedre turtallsregister, tretrinns HRC Launch Control, nye frontbremskalipere, justerbart styre og svarte felger. På denne sykkelen kommer du garantert godt ut av startgropa.

 

Skapt for å spille hovedrollen
Splitter nye, endurotilpassede CRF250RX er prikken over i-en i Hondas offroadsortiment. Den har samme ramme og motor som crossmaskinen CRF250R, som kom i ny drakt i fjor. Da ble det lansert en ny motor med doble overliggende kamaksler og én eksosport på hver side av sylinderen, og dermed to potter. Showa-gaffelen er av liknende fjærtype som den hos seneste utgave av CRF450, og bakdemperen har fått en lavere plassering i rammen. Det nye chassiset har blitt lettere og har fått et lavere tyngdepunkt. I tillegg er svingarmen, og dermed akselavstanden, er litt kortere, noe som reduserer hjulspinn.

 

Best i terrenget
Potente CRF250RX er rask, smidig og enkel å kjøre, skapt for å spille en hovedrolle. Den suser av gårde oppover bratte heng og belønner deg garantert med noen avgjørende endurosekunder. Drivstofftilførselen og tenningstidspunkt har blitt justert for å levere en jevnere kraft, sammenlignet med motocrosseren CRF250R. Ikke minst får du, som standard, en helstøpt sidestøtte i aluminium som ikke er i veien når du kjører.

Plastsettet er dekket av en slitesterk folie med ripefast grafikk. Motorens oljepanneskjold kommer i et nytt design som forbedrer motorens kjøleevne, og gaffeltetningen er modifisert for å redusere risikoen for skader fra steinsprut.

 

Fleksible styrenivåer
Renthal Fatbar-styret reduserer vekten av hele styresystemet og gir deg garantert optimal komfort i de mest uventede situasjoner. Styrekronen har to styreholderposisjoner som gjør at styret kan flyttes forover og bakover med 26 mm. Snur du holderen 180 grader, kan styret flyttes 10 mm fra utgangsstillingen, noe som totalt gir deg fire forskjellige styreposisjoner å velge mellom.

 

 

Høydepunkter:

  • Showa-gaffel
  • Tretrinns HRC Launch Control
  • Justerbart Renthal Fatbar-styre
  • 18-tommers hjul
  • Svarte DID-felger
  • Lett 8,5 liters tank
  • Væskekjølt, 4-sylindret DOHC-motor

 

Spesifikasjoner:

  • Kubikk 249,40
  • Girkasse Manuell
  • Sittehøyde 961,00

 

MOTORTYPE

  • Boring 79 mm
  • Motortype Liquid-cooled 4-stroke single DOHC
  • Start Electric
  • Slaglengde 50,9 mm

 

MÅL/VEKT

  • Bensintank 8,5 Liter
  • Bakkeklaring 329 mm
  • Høyde 1262 mm
  • Lengde 2185 mm
  • Kjøreklar vekt 111 Kg
  • Hjulavstand 1486 mm
  • Bredde 827 mm

 

ANNET

  • Bremser framme 260mm hydraulic wave disc
  • Bremser bak 240mm hydraulic wave disc
  • Demping framme 49mm Showa coil-sprung fork
  • Demping bak Showa monoshock using Honda Pro-Link system
  • Dekk framme 90/90-21 Dunlop AT81
  • Dekk bak 110/100-18 Dunlop AT81
  • Hjul framme Aluminium spoke
  • Hjul bak Aluminium spoke
Teknisk info

Produktinformasjon

Produsent Honda


Produsent
Kundeanmeldelser
Logg inn for å skrive anmeldelse...
Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.