Ofte stilte spørsmål

 

 

Bestilling og betaling

Hvordan avbestiller/endrer jeg en ordre?

Kan jeg betale med faktura?

Kan jeg delbetale min bestilling, og hvordan fungerer det? 

Hva betyr de forskjellige lagerstatusene?

 

 

Levering

Hvor kan jeg spore min bestilling?

Hvor lang tid tar det før jeg får bestillingen min?

Varen jeg mottok ble skadet i transport. Hva gjør jeg? 

 

 

Min konto

Jeg har glemt mitt passord

Jeg har fått en rabattkode, hvordan bruker jeg den?

Jeg tror jeg har en konto hos dere fra før av, men jeg er ikke sikker

 

 

Retur

Jeg ønsker å returnere en vare, hva bør jeg gjøre?

Jeg har returnert en vare, når får jeg pengene tilbake?

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Hvor lang tid tar det før jeg får bestillingen min?

Normal leveringstid på lagervare er 1-3 dager avhengig av leveringssted.

Iblant må varer hentes fra fjernelager eller bestilles, leveringstiden kan da variere.

Her finner du en oversikt over de forskjellige lagerstatusene våre, og hvor lang leveringstid du kan forvente.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

Hvor kan jeg spore min bestilling?

Du kan spore din bestilling ved å logge inn i nettbutikken vår, deretter gå til "min side" og velg "ordrehistorikk"

Du kan også trykke her for å gå rett til sporing.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Jeg ønsker å returnere en vare, hva bør jeg gjøre?

Vi ønsker at du som kunde skal være 100% fornøyd. Derfor gir vi 60 dagers åpent kjøp på vår nettbutikk.

Når vi sender din bestilling, får du automatisk en retursendings-lapp sendt på e-post samt en guide til retur.

Guiden finner du også her

 

Det er viktig at emballasje og lapper er intakt og at varen er ubrukt.

NB! Angrerett/åpent kjøp gis ikke på spesialbestilte varer som ikke lagerføres, heller ikke på elektriske komponenter.

Oppkrav aksepteres ikke på retursendinger. 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

Jeg har returnert en vare, når får jeg pengene tilbake?

Normalt tar dette 5-10 dager avhengig av hvilken betalingsløsning du valgte ved bestilling.

Skulle det mot formodning ikke dukke opp, ta kontakt med oss. 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Hvordan avbestiller/endrer jeg en ordre?

For å endre/avbestille en ordre må du kontakte oss, dette kan gjøres på telefon 69137171 eller ved å sende oss en mail til info@agmshop.no

Om din ordre ikke er fakturert og sendt kan den slettes.

Er din ordre allerede sendt er det dessverre ikke mulig å avbestille, benytt deg da av vår returløsning.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg har glemt mitt passord

Gå til "logg inn" øverst til høyre på siden (eller trykk her) trykk så på "glemt passord"
Fyll inn din e-postadresse, om litt vil du få en e-post med en lenke for å velge nytt passord. 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 


Jeg har fått en rabattkode, hvordan bruker jeg den?

Logg inn i vår nettbutikk og velg kundesenter. Velg deretter min side, hvor du finner et felt for å legge inn rabattkoder.

Når du har lagt inn din kode vil du se riktig pris på de produktene rabattkoden gjelder for.

Rabattkoder kan også legges inn i kassen, prisen vil da oppdatere seg.

Om en rabattkode gjelder over en tid eller flere kjøp vil den bli lagret og vises neste gang du logger inn.

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg tror jeg har en konto hos dere fra før av, men jeg er ikke sikker

Gå til "logg inn" øverst til høyre. Trykk på "glemt passord" fyll deretter inn din e-post.

Om du får melding om at en e-post er sendt til deg, betyr det at en kundekonto er registrert hos oss med din e-post. Du kan videre trykke på lenken i e-posten du har fått og tilbakestille ditt passord.
Får du derimot beskjed om at det ikke finnes noen kundekontoer med din e-post kan du opprette en ny konto.

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Kan jeg betale med faktura?

Ja, det kan du!

Ved betaling med faktura samarbeider vi med Svea Finans NUF. For å betale med faktura må du angi ditt personnummer eller organisasjonsnummer i kassen, det vil da bli gjort en kredittsjekk. Forutsetningen for å betale med faktura er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha noen betalingsanmerkninger. Faktura blir da overdratt til Svea Finans NUF, innbetaling av faktura skal kun gjøres til Svea Finans NUF. Fakturaens betalingsvilkår er 14 dager.  Ved for sen betaling vil det påløpe purregebyr og forsinkelsesrenter. 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Kan jeg delbetale min bestilling, og hvordan fungerer det? 

Ja, det kan du!

Gjennom vårt samarbeid med Svea Finans NUF kan du tegne en kontokreditavtale og dermed delbetale ditt kjøp. Kredittiden velger du med å krysse av i det kampanjealternativet som passer for deg i kassen. Kjøpet kan alltid betales i sin helhet når som helst, innen forfall.

For å betale med delbetaling må du angi ditt personnummer, det vil da bli gjort en kredittsjekk. Forutsetningen for å ha delbetaling er blant annet at du er folkeregistrert i Norge og over 18 år. Du kan ikke ha betalingsanmerkninger.

Eksempel på effektiv rente ved kjøp på 10 000kr, varighet 12 måneder, 0% rente, etableringsgebyr 195, termingebyr 35 kr: 10,68%

Har du spørsmål kan du ringe 73 93 06 70 for mer informasjon

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

Varen jeg mottok ble skadet i transport. Hva gjør jeg? 

Om en bestilling har blitt skadet i transport er det viktig at du får notert/gitt beskjed om dette til transportøren (som oftest Bring) når pakken blir levert/hentet.

Ta deretter kontakt med oss på 69137171 eller info@agmshop.no

Ta vare på pakken slik den ble levert, kast ikke eballasje etc. før saken er avsluttet.

Send ikke varen(e) i retur før du evt. har fått beskjed av oss om å gjøre det.

 

 

 

 

 


 

 

 

 

Hva betyr de forskjellige lagerstatusene?

Hos oss kan du alltid se om en vare er på lager eller ikke, vi har også flere forskjellige statuser for å gi deg mest mulig info om leveringstiden før du bestiller.

 

 

På lager = Varen er på lager hos oss og sendes umiddelbart. Tallet viser hvor mange vi har på lager.

Normalt har du varen innen 1-3 virkedager.


 

 

 

Bestillingsvare = Varen er ikke på lager hos oss.

Antall dager viser tiden det normalt tar fra du bestiller varen til den blir sendt fra oss.

Normalt har du varen 2-5 virkedager etter antall dager som blir vist. 


 

 

 

På vei inn til lager = Dato som står her, viser når varen er forventet inn til oss.

Normalt har du varen 1-3 dager etter ankomstdato som er oppgitt.


 

 

På fjernlager = Varen sendes fra et av våre fjernlager. Tallet viser hvor mange som er på lager. 

Normalt har du varen innen 2-5 virkedager. 

 

 

 

 

 

 

Klikk her for å lese hvorfor vi mener du bør handle hos oss

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.